Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Седашева С. Л. Педагогічна технологія, що сприяє підготовці майбутніх учителів до особистісно-центрованої взаємодії з учнями / С. Л. Седашева // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%283%29__9 На основі аналізу праць науковців обгрунтовано педагогічні технології, які сприяють професійній підготовці майбутніх учителів до особистісно-центрованої взаємодії, що вимагають реалізації системного, діяльнісного, культурологічного, особистісно-орієнтованого, моделювально-діяльнісного, аксіологічного підходів. Визначено, що якістю підготовки фахівця є ступінь відповідності рівня його підготовки вимогам професійного середовища, де він повинен працювати.На основе анализа трудов ученых обоснованы педагогические технологии, способствующие профессиональной подготовке будущих учителей к личностно-центрированному взаимодействию, которое требует реализации системного, деятельностного, культурологического, личностно-ориентированного, моделирующе-деятельностного и аксиологического подходов. Определено, что качеством подготовки специалиста является степень соответствия уровня его подготовки требованиям профессиональной среды, где он должен работать. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Седашева С. Л. Педагогічна технологія, що сприяє підготовці майбутніх учителів до особистісно-центрованої взаємодії з учнями / С. Л. Седашева // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |