Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Ревенко І. В. Художнє мислення як основа художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя / І. В. Ревенко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%283%29__6 Проаналізовано культурологічну, мистецтвознавчу та педагогічну літературу та розкрито особливості художнього мислення як основи художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя гуманітарного профілю в процесі пізнання мистецтва. Доведено, що розвиненість художнього мислення є показником культури художньо-естетичного сприймання і основою пізнання мистецтва, тому має виняткове значення для активізації розумової діяльності майбутніх вчителів.Проанализирована культурологическая, искусствоведческая, педагогическая литература и раскрыты особенности художественного мышления как основы художественно-познавательной деятельности будущего учителя гуманитарного профиля в процессе познания искусства. Доказано, что развитие художественного мышления является показателем культуры художественно-эстетического восприятия и основой познания искусства, поэтому имеет исключительное значение для активизации умственной деятельности будущих учителей. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревенко І. В. Художнє мислення як основа художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя / І. В. Ревенко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |