Наукова періодика України Educational challenges


Ревенко І. В. 
Художнє мислення як основа художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя / І. В. Ревенко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%283%29__6
Проаналізовано культурологічну, мистецтвознавчу та педагогічну літературу та розкрито особливості художнього мислення як основи художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя гуманітарного профілю в процесі пізнання мистецтва. Доведено, що розвиненість художнього мислення є показником культури художньо-естетичного сприймання і основою пізнання мистецтва, тому має виняткове значення для активізації розумової діяльності майбутніх вчителів.Проанализирована культурологическая, искусствоведческая, педагогическая литература и раскрыты особенности художественного мышления как основы художественно-познавательной деятельности будущего учителя гуманитарного профиля в процессе познания искусства. Доказано, что развитие художественного мышления является показателем культуры художественно-эстетического восприятия и основой познания искусства, поэтому имеет исключительное значение для активизации умственной деятельности будущих учителей.
  Повний текст PDF - 116.217 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ревенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ревенко І. В. Художнє мислення як основа художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя / І. В. Ревенко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського