Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Штефан Л. А. Основні вимоги та функції соціального педагога (20-ті — перша половина 30-х рр. ХХ ст.) / Л. А. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%283%29__26 Вивчено та узагальнено науково-педагогічну літературу, архівні джерела, урядову документацію і педагогічну періодику та охарактеризовано основні функції, знання та уміння соціальних педагогів у досліджуваний період. Проаналізовано основні функції (профілактична, охоронно-захисна, виховна, пропагандистська, просвітницька, організаційна та соціально-терапевтична), знання та вміння, якими повинен був володіти соціальний педагог у 1920-тих – першій половині 1930-х рр.Изучена и обобщена научно-педагогическая литература, архивные источники, законодательная документация, педагогическая периодика и охарактеризованы основные функции и умения социальных педагогов в исследуемый период. Проанализированы основные функции (профилактическая, охранно-защитная, воспитательная, консультативная, пропагандистская, просветительская, организационная и социально-терапевтическая), знания и умения, которыми должен был владеть социальный педагог в 1920-х – первой половине 1930-х гг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штефан Л. А. Основні вимоги та функції соціального педагога (20-ті — перша половина 30-х рр. ХХ ст.) / Л. А. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |