Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Шемигон Н. Ю. Розвиток професійної мотивації майбутніх інженерів-педагогів – теоретичний аспект / Н. Ю. Шемигон // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%283%29__18 На основі аналізу психолого-педагогічних праць науковців досліджено питання механізмів формування професійної орієнтації студентів інженерно-педагогічних ВНЗ. Розглянуто мотиваційну структуру особистості студента, котра є необхідним елементом становлення особистості майбутнього інженера-педагога і виступає як система, яка визначає світоглядну позицію, напрямки професійної діяльності, активізує внутрішні механізми особистості.На основе анализа психолого-педагогических трудов ученых исследованы вопросы механизмов формирования профессиональной ориентации студентов инженерно-педагогических ВУЗ. Рассмотрена мотивационная структура личности студента, являющаяся необходимым элементом становления личности будущего инженера–педагога и выступающая как система, определяющая мировоззренческую позицию и направления профессиональной деятельности, которая активизирует внутренние механизмы личности. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шемигон Н. Ю. Розвиток професійної мотивації майбутніх інженерів-педагогів – теоретичний аспект / Н. Ю. Шемигон // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |