Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти / О. І. Рассказова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%282%29__22 Розкрито сутність соціально-педагогічної діагностики соціальності учнів за умов інклюзивної освіти, презентовано авторську думку щодо доцільності та інструментарію соціально-педагогічної діагностики соціальності учнів як напряму роботи соціального педагога в інклюзивній школі.Раскрыта сущность социально-педагогической диагностики социальности учащихся в условиях инклюзивного образования, презентовано авторское мнение относительно целесообразности и инструментария социально-педагогической диагностики социальности учащихся как направление работы социального педагога в инклюзивной школе. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти / О. І. Рассказова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |