Наукова періодика України Educational challenges


Ричкова Л. В. 
Моніторинг як підґрунтя для розробки ефективної системи управління загальноосвітнім закладом / Л. В. Ричкова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%282%29__20
Проаналізовано структуру системи моніторингу на прикладі загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 36 Харківської міської ради Харківської області. Обгрунтовано модель моніторингу, яка спрямована на з’ясування чинників, необхідних для розвитку школи, а також обрано адекватні методи збору даних та їх опрацювання, за результатами яких сформовано циклограму моніторингу. Схематично доведено, що організаційно-управлінська структура школи включає п'ять творчих груп, які об’єднують вчителів різних предметів, традиційні методичні об’єднання, наукову організацію вчителів та учнів, програми соціального партнерства, яке дозволяє адміністрації закладу приймати ефективні управлінські рішення на всіх рівнях. Зроблено висновок, що моніторингові дослідження є фактором розвитку школи.Проанализирована структура системы мониторинга на примере общеобразовательной школы І - ІІІ ступени № 36 Харьковского городского совета Харьковской области. Обоснована модель мониторинга, направленная на выяснение причин, которые необходимы для развития школы, а также выбраны адекватные методы сбора данных и их обработка, по результатам которых сформирована циклограмма мониторинга. Схематично доказано, что организационно-управленческая структура школы включает пять творческих групп, которые объединяют учителей различных предметов, традиционные методические объединения, научную организацию учителей и учащихся, программы социального партнерства, что позволяет администрации заведения принимать эффективные управленческие решения на всех уровнях. Сделан вывод, что мониторинговые исследования являются фактором развития школы.
  Повний текст PDF - 293.359 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ричкова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ричкова Л. В. Моніторинг як підґрунтя для розробки ефективної системи управління загальноосвітнім закладом / Л. В. Ричкова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського