Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Мірошник З. М. Про рольову структуру особистості вчителя початкових класів / З. М. Мірошник, Т. Б. Хомуленко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%282%29__14 Розкрито послідовність професійних ролей вчителя початкових класів у його рольовій структурі, досліджено дієвість та значущість кожної ролі як компонента рольової структури. Зроблено висновок, що саме рольова структура особистості вчителя початкових класів в ії ієрархічної послідовності, у взаємодії та взаємозв’язку значимості та дієвості, виконуваних учителем ролей, ії цілісність, динамічність та гнучкість впливає на кінцевий результат його професійної діяльності – формування особистості.Раскрыта последовательность профессиональных ролей учителя начальных классов в его ролевой структуре, исследована действенность и значимость каждой роли как компонента ролевой структуры. Сделан вывод, что именно ролевая структура личности учителя начальных классов в ее иерархичной последовательности, во взаимодействии и взаимосвязи значимости и действенности, выполняемых учителем ролей, ее целостность, динамичность и гибкость влияет на конечный результат его профессиональной деятельности – формирование личности. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мірошник З. М. Про рольову структуру особистості вчителя початкових класів / З. М. Мірошник, Т. Б. Хомуленко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |