Наукова періодика України Educational challenges


Матвєєва О. О. 
Діагностика результатів якості освіти / О. О. Матвєєва // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%282%29__13
Проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття «якість освіти», розкрито процедуру діагностики результатів, способів та оцінки якості освітнього процесу. Зроблено висновок, що якість освіти репрезентується як системне утворення, яке одночасно поєднує якість одержаної освіти, якість всієї організації освітнього процесу, якість умов і засобів досягнення бажаних цілей. Визначено комплекс завдань, які повинна вирішувати кожна освітня установа з метою досягнення якості освітнього процесу.Проанализированы разные подходы толкования понятия «качество образования», раскрыта процедура диагностики результатов, способов и оценки качества образовательного процесса. Сделан вывод, что качество образования репрезентуется как системное образование, которое одновременно соединяет качество полученного образования, качество всей организации образовательного процесса, качество условий и способов достижения желаемых целей. Определен комплекс задач, которые должно решать каждое образовательное учреждение с целью достижения качества образовательного процесса.
  Повний текст PDF - 132.505 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матвєєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матвєєва О. О. Діагностика результатів якості освіти / О. О. Матвєєва // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського