Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Дорожко М. В. Теоретичні питання формування в молодших школярів ключових компетентностей / М. В. Дорожко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%281%29__19 Висвітлено основні положення щодо формування ключових компетентностей у молодших школярів, які виділяють вчені України та різних країн Європи. Визначено основні групи ключових компетентностей: соціальні, мотиваційні та функціональні. Перераховано ключові компетентності, що розглядаються в Україні: уміння вчитися, загальнокультурна компетентність, а також громадянська, підприємницька, соціальна, здоров’язберігальна та компетентність у застосуванні ІКТ.Освещены основные положения относительно формирования ключевых компетентностей у младших школьников, которые выделяют ученые Украины и разных стран Европы. Определены основные группы ключевых компетентностей: социальные, мотивационные и функциональные. Перечислены ключевые компетентности, рассматриваемые в Украине: умение учиться, общекультурная компетентность, а также гражданская, предпринимательская, социальная, здоровьесберегающая и компетентность в применении ИКТ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дорожко М. В. Теоретичні питання формування в молодших школярів ключових компетентностей / М. В. Дорожко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |