Наукова періодика України Educational challenges


Дорожко М. В. 
Теоретичні питання формування в молодших школярів ключових компетентностей / М. В. Дорожко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%281%29__19
Висвітлено основні положення щодо формування ключових компетентностей у молодших школярів, які виділяють вчені України та різних країн Європи. Визначено основні групи ключових компетентностей: соціальні, мотиваційні та функціональні. Перераховано ключові компетентності, що розглядаються в Україні: уміння вчитися, загальнокультурна компетентність, а також громадянська, підприємницька, соціальна, здоров’язберігальна та компетентність у застосуванні ІКТ.Освещены основные положения относительно формирования ключевых компетентностей у младших школьников, которые выделяют ученые Украины и разных стран Европы. Определены основные группы ключевых компетентностей: социальные, мотивационные и функциональные. Перечислены ключевые компетентности, рассматриваемые в Украине: умение учиться, общекультурная компетентность, а также гражданская, предпринимательская, социальная, здоровьесберегающая и компетентность в применении ИКТ.
  Повний текст PDF - 103.106 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дорожко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дорожко М. В. Теоретичні питання формування в молодших школярів ключових компетентностей / М. В. Дорожко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського