Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Ткаченко О. Г. Засоби стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у шкільництві другої половини ХІХ ст. / О. Г. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_13 Проаналізовано історико-педагогічну літературу та архівні дані, на основі яких розкрито засоби педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у вітчизняний шкільний практиці другої половини XIX ст. Охарактеризовано стимулювальні засоби, що використовувались у цей період у процесі навчання: наочність, зв’язок із життям, навчальні екскурсії, письмові вправи, вистави, свята, літературні читання тощо.Проанализированы историко-педагогическая литература и архивные данные, на основе которых предоставлены средства педагогического стимулирования учебно-познавательной деятельности учеников в отечественной школьной практике второй половины XIX ст. Охарактеризованы стимулирующие средства, которые использовались в этот период в процессе обучения: наглядность, связь с жизнью, учебные экскурсии, письменные упражнения, выставки, праздники, литературные чтения и т. д. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко О. Г. Засоби стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у шкільництві другої половини ХІХ ст. / О. Г. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |