Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Коломійченко С.Ю. Теоретичні питання підготовки студентів до організації фасилітаційного спілкування / С.Ю. Коломійченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_12 Досліджено теоретичні питання підготовки студентів у ВНЗ до організації фасилітаційного спілкування, що ґрунтується на положеннях гуманістичного, системного, особистісно-діяльнісного, аксіологічного, персоналізованого, ресурсного підходів. Виділено структурні компоненти фасилітаційного спілкування: потребнісний, когнітивно-процесуальний, особистісно-поведінковий, а також етапи підготовки: підготовчо-мотиваційний, змістово-процесуальний, набуття фасилітаційного досвіду.Исследованы теоретические вопросы подготовки студентов в ВУЗ к организации фасилитирующего общения, которые основываются на положениях гуманистического, систематического, личностно-деятельного, персонализованного, ресурсного подходов. Выделены структурные компоненты фасилитирующего общения: потребностный, когнитивно-процессуальный, личностно-поведенческий, а также этапы подготовки: подготовительно-мотивационный, содержательно-процесуальный, приобретения фасилитационного опыта. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коломійченко С.Ю. Теоретичні питання підготовки студентів до організації фасилітаційного спілкування / С.Ю. Коломійченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |