Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Черновол-Ткаченко Р. І. Концептуальні засади управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі / Р. І. Черновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_4 Досліджено концептуальне осмислення теоретико-методологічних, науково-методичних та правових основ управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі. Обгрунтовано необхідність розробки і застосування методики експертних оцінок рівня управління не тільки через визначення методологічних підходів, а й механізмів реалізації, ступеня впливу на кінцеві результати діяльності навчального закладу.Исследовано концептуальное осмысление теоретично-методологических, научно-методических и правовых основ управления дисциплинарными отношениями в учебном заведении. Обоснована необходимость разработки и применения методики экспертных оценок уровня управления не только через определение методологических подходов, но и механизмов реализации, степени влияния на конечные результаты деятельности учебного заведения. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черновол-Ткаченко Р. І. Концептуальні засади управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі / Р. І. Черновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |