Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Ткаченко Л. П. Риторика як навчальна дисципліна в українських колегіумах (ХVII-ХVIII століття) / Л. П. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_13 Досліджено особливості організації начальних курсів риторики в українських колегіумах XVII – XVIII ст. Визначено зміст цього курсу в навчальних програмах колегіумів, основні форми роботи та взаємозв’язок з іншими дисциплінами. Зроблено висновок, що українські колегіуми багато в чому спиралися на досвід Києво-Могилянської академії, однак напрацьовували і власний досвід, який відбивав не лише освітні, а й суспільно-політичні реалії того періоду.Исследованы особенности организации начальных курсов риторики в украинских коллегиумах XVII – XVIII вв. Определено содержание этого курса в учебных программах коллегиумов, основные формы работы и взаимосвязь с другими дисциплинами. Сделан вывод, что украинские коллегиумы во многом опирались на опыт Киево-Могилянской академии, однако нарабатывали и собственный опыт, который отображал не только образовательные, но и общественно-политические реалии того периода. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко Л. П. Риторика як навчальна дисципліна в українських колегіумах (ХVII-ХVIII століття) / Л. П. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |