Наукова періодика України | Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії | ||
Братаніч Б. В. До визначення поняття "соціальний маркетинг” / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2007. - Вип. 30. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2007_30_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Братаніч Б. В. До визначення поняття "соціальний маркетинг” / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2007. - Вип. 30. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2007_30_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |