Наукова періодика України | Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії | ||
Братаніч Б. В. Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2005. - Вип. 20. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2005_20_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Братаніч Б. В. Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2005. - Вип. 20. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2005_20_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |