Наукова періодика України Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії


Братаніч Б. В. 
Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2005. - Вип. 20. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2005_20_4
  Повний текст PDF - 205.695 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Братаніч Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Братаніч Б. В. Філософські основи аналізу використання соціальних концепцій в теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2005. - Вип. 20. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2005_20_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського