Наукова періодика України Review of transport economics and managment


Шило Л. А. 
Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності вантажних залізничних перевезень / Л. А. Шило, І. Л. Добровольська, Г. С. П’ятигорець // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 10. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_10_13
Залізничний транспорт має стратегічне значення для України, оскільки обслуговує найбільші вантажо- і пасажиропотоки. Сьогоднішня економічна ситуація вимагає від Укрзалізниці більш гнучкої політики у сфері організації та забезпечення вантажних перевезень (ВП), а зростання конкуренції на ринку транспортних послуг призводить до необхідності застосування маркетингової концепції у транспортному обслуговуванні населення. Розробка заходів з підвищення ефективності процесу маркетингу залізничних ВП із застосуванням принципів логістики за рахунок розмежування значимих параметрів за сферами застосування. Завдання роботи - визначити основні маркетингові та логістичні параметри транспортного обслуговування замовників вантажних залізничних перевезень. Застосування маркетингового підходу на транспорті передбачає врахування широкого комплексу організаційних, економічних, управлінських і фінансових завдань під час формування збалансованої тарифної системи, вдосконаленні розрахунків вантажних тарифів і визначається доходами від перевезень вантажів. Аналіз транспортного ринку і результати дослідження повинні стати важливим вихідним матеріалом для планування й організації ВП, вдосконалення управління на транспорті, розробки та реалізації цілого комплексу маркетингових заходів з розширення та підвищення якості транспортних послуг і, в остаточному підсумку, забезпечити стабілізацію фінансового становища залізниць.
  Повний текст PDF - 235.304 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шило Л.
  • Добровольська І.
  • П’ятигорець Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шило Л. А. Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності вантажних залізничних перевезень / Л. А. Шило, І. Л. Добровольська, Г. С. П’ятигорець // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 10. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_10_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шило Лілія Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського