Наукова періодика України | Review of transport economics and managment | ||
Бараш Ю. С. Методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда / Ю. С. Бараш, М. П. Сначов, О. О. Матусевич, Х. В. Кравченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_14 Розроблено методику щодо визначення економічної ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, яка розроблена на основі концепції маржинального доходу з використанням графічного методу. Ця методика дозволить визначити раціональні зони курсування приміських поїздів для суттєвого зменшення збитковості приміських перевезень. На основі проведеного аналізу можна констатувати, що в роботі розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда, що дозволить зменшити збитковість приміського сполучення на теренах України. Удосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів за рахунок встановлення раціональної протяжності маршруту залежно від середньої дальності поїздки пасажирів та їх середньої кількості протягом звітного року, що дозволить суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність перевезень. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво знизити збитковість приміських перевезень, а місцевим органам влади на рівні мерій та області зменшити платежі за послуги приміських компаній або РПЧ.Розроблено методику щодо підвищення економічної ефективності функціонування окремого швидкісного пасажирського поїзда за розрахунок визначення беззбиткових зон його курсування. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, розроблену на основі беззбитковості діяльності швидкісних перевезень з використанням графічного методу. Ця методика надасть змогу визначити раціональні зони курсування швидкісних поїздів для ліквідації їх збитковості. На основі проведеного аналізу встановлено принципи визначення раціональної зони курсування швидкісних поїздів на певному напрямку руху - тобто межу за якою діяльність поїздів стає неефективною. Розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого швидкісного поїзда, що дозволить зменшити збитковість курсування поїздів "Інтерсіті<^>+ Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бараш Ю. С. Методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда / Ю. С. Бараш, М. П. Сначов, О. О. Матусевич, Х. В. Кравченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |