Наукова періодика України Вісник Вінницького політехнічного інституту


Мокін Б. І. 
До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, В. В. Горенюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 3. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_3_6
Показано, що результати, одержані вченими в дослідженнях з розв'язання задачі частотного керування режимами роботи короткозамкнутого асинхронного електродвигуна, оптимального за критерієм мінімуму електричних втрат, вимагають суттєвої корекції, оскільки вони одержані з використанням математичної моделі кривої намагнічування, апроксимованої двома відрізками прямих, верхній з яких проходить паралельно осі струму, що не відповідає фізичним умовам реального функціонування асинхронних електричних машин і вимагає стабілізації магнітного потоку в зазорі на рівні, який задається горизонтальним відрізком кривої намагнічування, незалежно від змін частоти струму в обмотці статора. Запропоновано розв'язувати задачу оптимального за критерієм мінімуму втрат електричної енергії частотного керування режимами роботи короткозамкнутого асинхронного електродвигуна, який є тяговим в системі привода електромобіля, з використанням математичної моделі кривої намагнічування у вигляді оберненого гіперболічного синуса, яка з високою точністю зв'язує між собою електричний струм в обмотці статора асинхронного двигуна з магнітним потоком, який створюється полем цього струму, а тому відповідає фізичним умовам реального функціонування асинхронних електричних машин. Приведені результати розв'язання задачі оптимального частотного керування режимами короткозамкнутого асинхронного електродвигуна в умовах його роботи як тягового в системі привода електромобіля, які отримані із застосуванням варіаційного варіанту методу Лагранжа та математичної моделі кривої намагнічування у вигляді оберненого гіперболічного синуса і які приводять до поля екстремалей в координатах "відносний час - відносна швидкість руху електромобіля - відносний струм в обмотці статора його приводного електродвигуна".
  Повний текст PDF - 312.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокін Б.
  • Мокін О.
  • Горенюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокін Б. І. До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, В. В. Горенюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 3. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_3_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського