Наукова періодика України | Вісник Вінницького політехнічного інституту | ||
Фрицюк В. А. Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 6. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_6_26 Розкрито методологічні підходи, що застосовуються на початковому етапі розгляду теоретичних основ дослідження проблеми підготовки майбутніх фахівців до безперервного професійного саморозвитку. Визначено такі методологічні підходи професійного саморозвитку майбутніх фахівців: акмеологічний, аксіологічний, антропоцентричний, діяльнісний, компетентнісний. Використання названих підходів дозволяє забезпечити новизну дослідження, пов'язану з розробкою науково-методичної системи підготовки майбутніх фахівців до безперервного професійного саморозвитку. Викладені методологічні позиції є тією призмою, через яку здійснюється відбір і структурування загальнотеоретичних ідей, які складають концептуальну основу системи підготовки майбутніх фахівців до безперервного професійного саморозвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фрицюк В. А. Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 6. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_6_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |