Наукова періодика України Вісник Вінницького політехнічного інституту


Івохін Є. В. 
Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 6. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_6_20
Змодельовано та досліджено процес розповсюдження реклами шляхом комунікації в межах заданої цільової аудиторії. Використано підходи, що базуються на моделях соціальної та фізичної аналогій процесів обміну інформацією у соціальній мережі. Результати одержано для визначеного рівня взаємної довіри користувачів та заданого порогу сприйнятливості до реклами в осіб цільової аудиторії, а також на основі використання моделей дифузії інформації у соціальній групі.
  Повний текст PDF - 681.278 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Івохін Є.
  • Навродський В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Івохін Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 6. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_6_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського