Наукова періодика України | Вісник Вінницького політехнічного інституту | ||
Івохін Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 6. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_6_20 Змодельовано та досліджено процес розповсюдження реклами шляхом комунікації в межах заданої цільової аудиторії. Використано підходи, що базуються на моделях соціальної та фізичної аналогій процесів обміну інформацією у соціальній мережі. Результати одержано для визначеного рівня взаємної довіри користувачів та заданого порогу сприйнятливості до реклами в осіб цільової аудиторії, а також на основі використання моделей дифузії інформації у соціальній групі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Івохін Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 6. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_6_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |