Наукова періодика України | Вісник післядипломної освіти | ||
Федорець В. М. Феноменологічний вимір методології розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах неперервної освіти / В. М. Федорець // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 4. - С. 142-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2017_4_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорець В. М. Феноменологічний вимір методології розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах неперервної освіти / В. М. Федорець // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 4. - С. 142-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2017_4_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |