Наукова періодика України | Вісник Прикарпатського університету | ||
Єдинак Г. А. Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні / Г. А. Єдинак, Б. М. Мицкан, Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 13. - С. 108-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_13_19 Висвітлено проблему обгрунтування теоретико-методичних основ формування та реалізації змісту рухової діяльності учнів 7 - 17 років з різними формами церебрального паралічу у фізичному вихованні в спеціальних навчальних закладах (СНЗ). Розроблено відповідну концепцію, технологію її реалізації в СНЗ та експериментально перевірено ефективність останньої. Здійснено аналіз проблеми формування та реалізації змісту рухової діяльності. Виявлено лонгітюдинальним дослідженням схожі тенденції, особливості вияву та зміни морфофункціональних показників, результатів виконання рухових завдань із самозабезпечення, показників психічних функцій, рухової активності дівчаток і хлопчиків з різними формами церебрального паралічу в онтогенезі шкільного періоду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єдинак Г. А. Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні / Г. А. Єдинак, Б. М. Мицкан, Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 13. - С. 108-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_13_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |