Наукова періодика України | Витоки педагогічної майстерності | ||
Албул І. В. Значення досвіду адміністративної діяльності В. Сухомлинського у становленні теорії управління / І. В. Албул // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_56 Акцентовано увагу на вивченні досвіду упрпавлінської діяльності видатних освітян минулого, яке сприятиме збагаченню не лише історико-педагогічного знання, а й педагогічного менеджменту. Висвітлено найголовніші завдання директора школи - керівництво навчально-виховною та методичною роботою, робота з батьками та з учнівськими організаціями, виховання педагогічного колективу. Розкрито основні ідеї педагогічної системи В. О. Сухомлинського. Зауважено, що робота видатного педагога на адміністративних посадах була спрямована на створення умов для повноцінного та індивідуально неповторного розвитку кожної особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Албул І. В. Значення досвіду адміністративної діяльності В. Сухомлинського у становленні теорії управління / І. В. Албул // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_56. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |