Наукова періодика України Вища освіта України


Бондар В. 
Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_4
Зазначено, що якщо теоретична компетентність сприймається як один із базових сегментів когнітивної сфери особистості, її професійної компетентності, то поняття методології для вчених-педагогів і не лише – одне з найбільш невизначених, багатозначних і суперечливих за своєю сутністю. Часто те, що є теорією, відносять до методології, і навпаки, що є методологією, – до теорії. Зроблено спробу "примирити" теорію з методологією і тим самим певною мірою підняти рівень методологічної культури молодих науковців.
  Повний текст PDF - 347.945 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондар Володимир Іванович (1936–) (педагогічні науки)
  • Бондар Вікторія Григорівна (педагогічні науки)
  • Бондар Віталій Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського