Наукова періодика України | Вища освіта України | ||
Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_4 Зазначено, що якщо теоретична компетентність сприймається як один із базових сегментів когнітивної сфери особистості, її професійної компетентності, то поняття методології для вчених-педагогів і не лише – одне з найбільш невизначених, багатозначних і суперечливих за своєю сутністю. Часто те, що є теорією, відносять до методології, і навпаки, що є методологією, – до теорії. Зроблено спробу "примирити" теорію з методологією і тим самим певною мірою підняти рівень методологічної культури молодих науковців. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |