Наукова періодика України Вища освіта України


Книш І. 
Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_5
Обгрунтовано взаємозв’язок соціальних та освітніх інституцій, що опосередковано впливає на всі сфери функціонування суспільства. Розглянуто комплексний вплив аксіологічних, моральних та культурних орієнтирів на багаторівневу взаємодію в системі суб’єкт – суб’єкт з окресленими функціональними контурами та очікуваннями. Зроблено спробу виокремити та охарактеризувати проблемне поле цих питань в низці наукових розвідок вітчизняного інформаційного простору, зокрема: аксіологічний вимір інноваційних процесів в освіті та вихованні; формування національної ідентичності через призму системи освіти і виховання; новий формат існування людини. З’ясовано пріоритені та стратегічні цілі освіти та виховання в руслі становлення самоорганізованого суб’єкта освітньої діяльності в поліаспектному значенні: соціальному, педагогічному, власне педагогічному, локальному. Презентовано авторську модель комунікаційних та інформаційних аспектів становлення освіти та виховання за часів незалежності України у трирівневому вимірі: змістовому, функціональному та діяльнісно-результативному.Рассмотрено комплексное воздействие аксиологических, нравственных и культурных ориентиров на многоуровневое взаимодействие в системе субъект - субъект с очерченными функциональными контурами и ожиданиями. Сделана попытка выделить и охарактеризовать проблемное поле этих вопросов в ряде научных исследований отечественного информационного пространства, в частности: аксиологическое измерение инновационных процессов в образовании и воспитании; формирование национальной идентичности через призму системы образования и воспитания; новый формат существования человека. Выяснены приоритеты и стратегические цели образования и воспитания в русле становления самоорганизованного субъекта образовательной деятельности в полиаспектном значении: социальном, педагогическом, собственно педагогическом, локальном. Представлена авторская модель коммуникационных и информацийних аспектов становления образования и воспитания во времена независимости Украины в трехуровневом измерении: содержательном, функциональном и деятельно-результативном.The nature and direction of education in a society are defined by the state, needs and the development of social life. The accemulation, inheritance and preservation of scientific knowledge, cultural and spirituas values, moral standards are producing in dialogue continuum in binary opposition "subject - subject" of education and training, which, on the one hand, clearly vivid the purpose of Teacher on the other hand - the expected performance quality of that, who serves as a subject of education and training.
  Повний текст PDF - 433.919 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Книш І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Книш І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського