Наукова періодика України Вища освіта України


Нестерова М. 
Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_8
На основі рефлексивних та смислових узагальнень виокремлено новий, на думку автора, тип компетенцій, що суттєво змінює погляд на класичну форму ключових коммпетенцій за умов гетерогенного етнічного середовища. Зокрема, підкреслено необхідність розвитку трансверсальних компетенцій, компетенцій соціального інтелекту, міжкультурної комунікації. Досить актуальною в контексті інформатизації суспільства є теза про управління інформацією (когнітивний самоменеджмент): здатність критично оцінювати та розробляти контент, в якому застосовані нові форми засобів масової інформації. Атрибутами цієї компетенції названо вміння зберігати свою власну позицію за умов інтенсивного медійного впливу. Спроектовано та спрогнозовано необхідність розроблення проектів європейського зразку для подолання наслідків штучного етнічного та культурного розколу України.На основании рефлексивных и смысловых обобщений выделен новый, по мнению автора, тип компетенций, существенно меняющий взгляд на классическую форму ключевых коммпетенций в условиях гетерогенной этнической среды. В частности, подчеркнута необходимость развития трансверсальных компетенций, компетенций социального интеллекта, межкультурной коммуникации. Весьма актуальным в контексте информатизации общества является тезис об управлении информацией (когнитивный самоменеджмент): способность критически оценивать и разрабатывать контент, в котором применены новые формы средств массовой информации. Атрибутами этой компетенции названо умение сохранять свою собственную позицию в условиях интенсивного медийного влияния. Спроектирована и спрогнозирована необходимость разработки проектов европейского образца для преодоления последствий искусственного этнического и культурного раскола Украины.The article examines the European experience of implementation of cognitive technologies to improve social cohesion in the system of modern higher education. In addition to implementing the principles of inclusion, equity in education, an important factor for improving social cohesion, stability and unity of society is the development of using cognitive educational technology transversal competencies.
  Повний текст PDF - 440.755 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нестерова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нестерова М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського