Наукова періодика України Вища освіта України


Силадій І. 
Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_11
Розглянуто напрями реалізації демократичної освіти, які презентовано в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі, а саме: демократизація системи освіти як концепт; демократизація інституціонального контексту освіти; політико-моральна освіта, концепцію якої реалізовано через розробку навчальних курсів у галузі громадянської освіти. Актуалізовано значення принципу егалітарності, рівних можливостей, встановлення зв’язків з підприємницькими структурами, що орієнтує студентів на вибір власної освітньої траєкторії навчання. Окреслено проблеми, що виникають в процесі реалізації положень в реальній практиці функціонування інституцій різних форм власності. Підкреслено тезу про неможливість такого варіанту для середніх шкіл, що матиме негативний вплив на якість освіти. Зазначено, що існування навчальних закладів з державною і приватною формами власності збільшує соціальну розшарованість та формує неоднозначну мотиваційну складову навчання. Рассмотрены направления реализации демократического образования, представленные в современном философско-педагогическом дискурсе, а именно: демократизация системы образования как концепт; демократизация институционального контекста образования; политико-моральное образование, концепция которого реализована путем разработки учебных курсов в области гражданского образования. Актуализировано значение принципа эгалитарности, равных возможностей, установления связей с предпринимательскими структурами, что ориентирует студентов на выбор собственной образовательной траектории обучения. Обозначены проблемы, возникающие в процессе реализации положений в реальной практике функционирования институтов различных форм собственности. Подчеркнут тезис о невозможности такого варианта для средних школ, что будет иметь негативное влияние на качество образования. Указано, что существование учебных заведений с государственной и частной формами собственности увеличивает социальную неоднородность общества и формирует неоднозначную мотивационную составляющую обучения.The modern world is becoming more democtratic, humanistic, person-centered. And although in different regions of the world, as well as in Ukraine there are local wars, the democratization of the world is becoming more visible reality. The relevant processes in Ukraine are localwars, the democratization of the world is becoming more visible reality. The relevant processes in Ukraine, detrmine the need for new approaches to education as the primary mechanism to prepare human life in the future democratic society. Of course, education we see as the main trend of its modernization in the age of globalization.
  Повний текст PDF - 445.624 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Силадій І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Силадій І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Силадій Іван Михайлович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського