Наукова періодика України Вища освіта України


Коваленко В. 
Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_4_5
Визначено поняття "дидактолологістика". Виявлено передумови засобів існування фахового розуму., інтелекту та розуміння. Зауважено, що будь-яка наукова праця містить онтологічно дві реальності: та, яку досліджував вчений, і його роздуми та міркування. Підкреслено роль креативної функції думки. Обгрунтовано денотативні закони: незворотної експлікації сутності денотатів, термінологічної інверсії, концептуальної інверсії. Вивчено категорії розуму та розуміння в контексті фахового вміння відображати свої думки, використовуючи основні типи знаків і закони тих наук, до яких мають відношення. Определено понятие "дидактолологистика". Выявлены предпосылки средств существования профессионального ума, интеллекта и понимания. Отмечено, что любая научная работа содержит онтологически две реальности: та, которую исследовал ученый, и его размышления и рассуждения. Подчеркнута роль креативной функции мысли. Обоснованы денотативные законы: необратимой экспликации сущности денотатов, терминологической инверсии, концептуальной инверсии. Изучены категории разума, и понимания в контексте профессионального умения отображать свои мысли, используя основные типы знаков и законы тех наук, к которым имеют отношение.The concept didaktologistik. Revealed the existence of a professional background means mind, intelligence and understanding. It is noted that any scientific work contains ontologically two realities: one that investigated the scientist and his thoughts and reasoning. The role of the creative function of thought. Grounded denotative laws: the law of the irreversible nature of explication denotata law terminological inversion law conceptual inversion. Studied the categories of reason and understanding in the context of the professional skills to display their thoughts using the basic types of signs and the laws of those sciences which are relevant.
  Повний текст PDF - 386.546 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_4_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваленко Володимир Опанасович (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Михайлівна (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Григорівна (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського