Наукова періодика України | Вища освіта України | ||
Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_2_16 Розглянуто упровадження технічних засобів навчання, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), визначено класифікацію ІКТ. Доведено, що у сучасних педагогічних дослідженнях поняття ІКТ навчання перебуває в полі різнорідних тлумачень. Порівняно терміни - "біхевіоризм", "когнітивізм", "конструктивізм", з чого випливає те ,що біохевіористський підхід ефективно сприяє оволодінню змісту професії, стратегії когнітивізму корисні у навчанні тактики вирішення проблем, коли певні факти і правила застосовуються для незнайомих ситуацій. З метою узагальнення та відображення реалій застосування ІКТ у вищій школі запропоновано класифікацію ІКТ студентів ВНЗ, в основу якої покладено технології організації навчально-виховного процесу у поєднанні з основними психолого-педагогічними концепціями навчання.Рассмотрено внедрение технических средств обучения, развитие информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), определена классификация ИКТ. Доказано, что в современных педагогических исследованиях понятие ИКТ обучения находится в поле разнородных толкований. Сравнены термены - "бихевиоризм", "когнитивизм", "конструктивизм", из чего следует, что биохевиористський подход эффективно способствует овладению содержания профессии, стратегии когнитивизма полезные в обучении тактики решения проблем, когда определенные факты и правила применяются для незнакомых ситуаций. С целью обобщения и отражения реалий применения ИКТ в высшей школе предложена классификация ИКТ студентов ВУЗ, в основу которой положен технологии организации учебно-воспитательного процесса в сочетании с основными психолого-педагогическими концепциями обучения.The article deals with the original classification of information and communication technology training. Classification is based on the technology of the organization of educational process (subject-oriented, student-oriented and parther-oriented technology) in conjunction with the basic concepts of psychology-pedagogical training (behaviorism, pragmatism, cognitivism, constructivism, connectivism). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |