Наукова періодика України Вища освіта України


Кофанова О. 
Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_2_13
Розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Виявлено, що запровадження педагогічних прийомів та ІКТ сприятиме підвищенню пізнавального інтересу і мотивації студентів до навчання та реалізації їх індивідуальних творчих здібностей. Розглянуто деякі з різновидів проблемно-орієнтованого навчання у контексті загальноприйнятих форм організації професійної підготовки студентів-екологів у технічних ВНЗ. Доведено, що основними засобами активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів є запровадження у педагогічний процес їхньої професійної підготовки інноваційних методів навчання, зокрема проблемних лекцій, семінарів-диспутів, дискусій, студентських конференцій, а також лабораторних робіт професійного спрямування.Рассмотрено внедрение в педагогический процесс профессиональной подготовки будущих экологов некоторых инновационных средств, в частности проблемно-исследовательского подхода и информационно-коммуникационных технологий (ИКТ). Обнаружено, что введение педагогических приемов и информационно-коммуникационных технологий ИКТ будет способствовать повышению познавательного интереса и мотивации студентов к обучению, и реализации их индивидуальных творческих способностей. Рассмотреные некоторые из разновидностей проблемно-ориентированного обучения в контексте общепринятых форм организации профессиональной подготовки студентов-экологов в технических ВУЗ. Доказано, что основными средствами активизации учебно-познавательной деятельности студентов-экологов является введение в педагогический процесс их профессиональной подготовки инновационных методов обучения, в частности проблемных лекций, семинаров-диспутов, дискуссий, студенческих конференций, а также лабораторных работ профессионального направления.The article deals with the usage of some innovative methods for vocational training of future environmentalists. These methods are the problem-research approach and information-communication technologies and they are effective for strengthening of motivation and increasing of creative component of educational-cognitive activity of students.
  Повний текст PDF - 719.188 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кофанова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кофанова Олена Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського