Наукова періодика України Вища освіта України


Козієвська О. 
Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / О. Козієвська // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_15
Проаналізовано досвід країн Скандинавії з урегулювання процесів академічної мобільності на державному рівні, зокрема законодавчо-нормативне забезпечення такої мобільності на національному рівні та механізми її фінансової підтримки. Зроблено висновок про потребу для України розроблення цілісної концепції академічної мобільності, яка відповідала б сучасним реаліям міжнародних відносин: удосконалення міграційного трудового законодавства, активного впровадження в навчальний процес англійської мови.Проанализирован опыт стран Скандинавии по урегулированию процессов академической мобильности на государственном уровне, в частности законодательно-нормативное обеспечение такой мобильности на национальном уровне и механизмы ее финансовой поддержки. Сделан вывод о необходимости для Украины разработать целостную концепцию академической мобильности, которая отвечала бы современным реалиям международных отношений: совершенствования миграционного трудового законодательства, активного внедрения в учебный процесс английского языка.The experience of Scandinavian settlement processes of academic mobility at the national level, including legislative and regulatory support such mobility nationally and mechanisms for its financial support. For example, in Iceland for students enrolled in doctoral level is indispensable study for a semester or a year in foreign universities; in of Denmark – implementation of government programs to increase students receiving education abroad (50% in 2020), and joint international training programs, internal internationalization of the educational process, improvement of English; Norway – promote the training of Norwegian students abroad and foreign students to obtain a residence permit, national identification code, the insurance policy and in helping to solve other problems; Finland – adopted the strategy of internationalization of higher education for 2009–2015. Where academic mobility recognized as one of the five components of the goal of internationalization of higher education, clearly defined indicators as incoming and outgoing mobility and measures to achieve them; Swedish academic mobility regulated at the state law. The conclusion about the need for Ukraine develop a holistic concept of academic mobility, which would correspond to modern realities of international relations: improving migration of labor legislation, implementing active in the learning process of English.
  Повний текст PDF - 826.837 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козієвська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / О. Козієвська // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського