Наукова періодика України Вища освіта України


Федоров О. 
Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / О. Федоров // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_11
На основі аналізу ролі медіакритики в сучасному світі, потреби в медіаосвіті й підвищенні медіакомпетентності населення, значущості понять "медіаосвіта" та "медіа грамотність / медіакомпетентність" й їх завдань запропоновано теоретичну модель, що синтезує завдання медіаосвіти та медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності й аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх спрямованої підготовки до медіаосвіти школярів. У моделі репрезентовано початковий констатувальний складник, формувальний, підсумковий констатувальний та результативний складник.На основе анализа роли медиакритиков в современном мире, потребности в медиаобразовании и повышении медиакомпетентности населения, значимости понятий "медиаобразование" и "медиа грамотность / медиакомпетентнисть" и их задач предложено теоретическую модель, синтезирует задачи медиаобразования и медиакритиков для эффективного развития медиакомпетентности и аналитического мышления будущих педагогов, их направленной подготовки к медиаобразования школьников. В теоретической модели, которая синтезирует задачи медиаобразования и медиакритики для эффективного развития медиакомпетентности и аналитического мышления будущих педагогов, их направленной подготовки к медиаобразования школьников, представлены начальная констатирующая составляющая, формирующая, итоговая констатирующая и результативная составляющие.Based on the analysis mediakrytyky role in the modern world, the need for media education and raising mediakompetentnosti population, the importance of the concepts of «media education» and «media literacy / mediakompetentnist» and their tasks proposed a theoretical model that synthesizes the task of media education and mediakrytyky for effective development and analytical thinking mediakompetentnosti future teachers, their training aimed to media education students. In the theoretical model that synthesizes the task of media education and media criticism for effective development and analytical thinking mediakompetentnosti future teachers, their training aimed to media education students are presented: 1) initial konstatuvalnyy component -–statement and analysis of media competence levels (also develop analytical thinking) on media and media texts initially train students; 2) forming element, which, in turn, has theoretical and practical components (respectively, the theoretical training in media education and mediakrytyky, ie study methods and forms of media education, and analytical and creative activity in the media) and power technology prepare students for media education students; 3) The final component konstatuvalnyy (testing of students to identify the final levels of mediakompetentnosti and analytical thinking as well); 4) effective component (increased levels mediakompetentnosti students, including by analyzing the relationship of media and society and analysis mediatekstiv different types and genres.
  Повний текст PDF - 1.027 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федоров О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федоров О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / О. Федоров // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федоров Олександр Володимирович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського