Наукова періодика України Вища освіта України


Крилова С. 
Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / С. Крилова // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_7
Обгрунтовано роль соціального партнерства у демократизації держави та системи освіти. Розкрито особливості формального соціального партнерства, поширеного на пострадянському просторі. Доведено доцільність створення нового типу комунікації в системі освіти, в основі якої - теорія та практика толерантності. Наведено основні принципи нової системи комунікації в системі освіти глобалізованого світу В. Андрущенка. Роз’яснено методологічні колізії співвідношення філософії освіти, соціальної філософії та філософської антропології. Проаналізовано відносини вчителя Сократа та його учня Платона як еталон культури спілкування між вчителем та учнем. Сформовано уявлення про взаємодію вчителів та учнів, які відносяться до різних екзистенційних типів сприйняття світу. Розглянуто конструктивні та неконструктивні шляхи вирішення конфлікту вчителя та учня різних екзистенційних типів.Обоснована роль социального партнерства в демократизации государства и системы образования. Раскрыты особенности формального социального партнерства, распространенного на постсоветском пространстве. Доказана целесообразность создания нового типа коммуникации в системе образования, в основе которой - теория и практика толерантности. Представлены основные принципы новой системы коммуникации в системе образования глобализирующегося мира В. Андрущенко. Разъяснены методологические коллизии соотношения философии образования, социальной философии и философской антропологии. Проанализированы отношения учителя Сократа и его ученика Платона как эталон культуры общения между учителем и учеником. Сформировано представление о взаимодействии учителей и учеников, которые относятся к различным экзистенциальных типов восприятия мира. Рассмотрены конструктивные и неконструктивные способы решения конфликта учителя и ученика различных экзистенциальных типов.Substantiated is the role of social partnership in the democratization of the state and the education system. Disclosed are the features of the formal social partnership, common post-Soviet space. Proved is the feasibility of creating a new type of communication in the education system, which is based lie theory and practice tolerance. Presented are the basic principles of the new communication system in the education system of the globalizing world V. Andruschenko. Explained is the methodological conflict relation of philosophy of education, social philosophy and philosophical anthropology. Analyzed is the relationship of the teacher of Socrates and his disciple Plato as a standard culture of communication between teacher and student. Formulated is idea about the interaction of teachers and students who belong to different types of existential perception of the world. Considered are the constructive and unconstructive ways of resolving the conflict of teacher and student various existential types.
  Повний текст PDF - 199.251 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крилова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / С. Крилова // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського