Наукова періодика України Вища освіта України


Морозов В. 
Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / В. Морозов // Вища освіта України. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_2_7
Досліджено пошук та впровадження новітньої філософії інноваційного розвитку освіти за умов глобалізації та інформаційної революції. Висвітлено особливості трьох основних напрямів упровадження інновацій у педагогічний процес: удосконалення, трансформація, комплексні видозміни традиційного педагогічного процесу. Розглянуто послідовність інноватизації навчального процесу як складової педагогічного процесу. Зазначено, що основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ визначаються головними критеріями ефективності навчально-виховного процесу – показниками вихованості та успішності учнів і студентів. Акцентовано увагу на педагогічних та методологічних проблемах різних ланок освіти, вирішенню яких має сприяти нова філософія педагогічного мислення та дії.Исследованы поиск и внедрение новой философии инновационного развития образования в условиях глобализации и информационной революции. Освещены особенности трех основных направлений внедрения инноваций в педагогический процесс: усовершенствование, трансформация, комплексные видоизменения традиционного педагогического процесса. Рассмотрена последовательность инноватизации учебного процесса как составляющей педагогического процесса. Указано, что основные формы и направления деятельности по совершенствованию педагогической работы в школе и вузе определяются главными критериями эффективности учебно-воспитательного процесса – показателями воспитанности и успеваемости учащихся и студентов. Акцентировано внимание на педагогических и методологических проблемах различных звеньев образования, решению которых должна способствовать новая философия педагогического мышления и действия.Innovation introduction in pedagogical process is mostly realized through its improvement, radical transformation or change consisting of not only elements for traditional system modernization but its transformation as well. In teaching process as a part of pedagogical one innovatization has some peculiarities. First of all a philosophy of innovation is formed which is then concretized in basic teaching process elements - objective, content, procession, technological and evaluative and in its integral construction. The main criteria for pedagogical process effectiveness are determined by the indices of students' behavior and define basic forms and directions for pedagogical activity improvement in schools and higher educational establishments.
  Повний текст PDF - 195.846 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морозов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морозов В. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / В. Морозов // Вища освіта України. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Морозов Володимир Віталійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського