Наукова періодика України Вища освіта України


Подлєсний С. 
Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / С. Подлєсний, О. Періг // Вища освіта України. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_2_11
Розроблено експлікацію інтегральної інноваційної моделі інженерної підготовки, яка має органічно вписатися в трикутник знань, що відображає взаємодію між освітою, науковими дослідженнями та інноваціями. Зазначено, що в сукупності така модель є основною рушійною силою економіки, заснованої на знаннях. Розкрито основні підходи до створення та використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованої на розвиток наукомісткого сектору економіки. Висвітлено принципові особливості побудованої на суб’єкт-суб’єктній парадигмі моделі, яка передбачає партнерські відносини викладача і студента. Акцентовано увагу на проектному підході – навчанні в процесі виконання реальних проектів (науково-дослідні роботи за замовленнями промисловості).Разработана экспликация интегральной инновационной модели инженерной подготовки, которая должна органично вписаться в треугольник знаний, отражающий взаимодействие между образованием, научными исследованиями и инновациями. Указано, что в совокупности такая модель является основной движущей силой экономики, основанной на знаниях. Раскрыты основные подходы к созданию и использованию комплексной инновационной модели подготовки инженерных кадров, ориентированной на развитие наукоемкого сектора экономики. Освещены принципиальные особенности построенной на субъект-субъектной парадигме модели, которая предусматривает партнерские отношения преподавателя и студента. Акцентировано внимание на проектном подходе – обучении в процессе выполнения реальных проектов (научно-исследовательские работы по заказам промышленности).The proposed material supplements and expands state-of-the-art and the key approaches to creation and use of unifying innovative model for engineering training, targeting achievement of the development-oriented areas of real sector of the knowledge-based economy. The proposed model is based on the subject-to-subject paradigm that assumes partnership between a lecturer and a student. The essential emphasis has been done on the project approach, when education is connected with practical work over real projects, e. g. the performance of the research work according to the industry orders.
  Повний текст PDF - 150.194 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Подлєсний С.
  • Періг О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Подлєсний С. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / С. Подлєсний, О. Періг // Вища освіта України. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського