Наукова періодика України Вища освіта України


Лесик Г. 
Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів / Г. Лесик // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_12
Наведено ряд суперечностей в організації навчального процесу соціально-гуманітарної підготовки майбутніх фахівців; виділено види ключових компетенцій згідно зі стандартами Ради Європи. Обгрунтовано доцільність здійснення конструктивно-планувальної функції методичної компетенції для проектування занять з гуманітарних дисциплін у ВНЗ. Сформульовано вимоги до викладання гуманітарних дисциплін. Констатовано необхідність дотримання наступних параметрів теоретико-методологічних основ соціально-гуманітарної підготовки: уникнення дублювання шкільних курсів у вузівській підготовці; дотримання принципів системності, комплексності, термінологічної єдності; використання історико-культурного матеріалу під час проектування циклу соціально-гуманітарних дисциплін; координація навчального матеріалу соціально-гуманітарних дисциплін синхронного направлення.Приведен ряд противоречий в организации учебного процесса социально-гуманитарной подготовки будущих специалистов, выделено виды ключевых компетенций согласно стандартам Совета Европы. Обоснована целесообразность осуществления конструктивно-планировочной функции методической компетенции для проектирования занятий по гуманитарным дисциплинам в ВУЗ. Сформулированы требования к преподаванию гуманитарных дисциплин. Констатирована необходимость соблюдения следующих параметров теоретико-методологических основ социально-гуманитарной подготовки: избежание дублирования школьных курсов в вузовской подготовке; соблюдение принципов системности, комплексности, терминологического единства; использование историко-культурного материала при проектировании цикла социально-гуманитарных дисциплин; координация учебного материала социально-гуманитарных дисциплин синхронного направления.There are a number of contradictions in the educational process of social and humanitarian training future professionals; selected types of core competencies according to the standards of the Council of Europe. It makes sense, in my opinion, is the implementation of structural and methodological competence planning tool for designing classes in humanities at universities. The requirements for teaching humanities. Integration process, the cycle of social and human sciences.
  Повний текст PDF - 235.872 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лесик Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лесик Г. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів / Г. Лесик // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лесик Ганна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського