Париш Н. 
Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Н. Париш // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_14
Окреслено напрями трансформації змісту інженерно-педагогічної освіти: перший – становлення навчальних дисциплін, які забезпечують загальноосвітню та професійну підготовку учнів; другий – розширене використання різноманітних засобів інформатизації; третій – глибинний вплив інформатизації на мету навчання. Розглянуто навчальні технології формування екологічної культури майбутнього інженера-педагога, зокрема аксіолого-виховні технології, технології педагогічного дискурсу. Визначено етапи педагогічного дискурсу: формування моделі досвіду, створення досвіду, упровадження в педагогічну практику створеного досвіду. Виокремлено функції навчально-педагогічного дискурсу: офіційність комунікації, соціальна та комунікативна нерівноправність учасників, усталеність тем і комунікативних подій, переважання епістемологічних стратегій, ідеологічна забарвленість моральних та утилітарних цінностей, ритуалізованість, фасцінативність.Определены направления трансформации содержания инженерно-педагогического образования: первое направление – становление учебных дисциплин, обеспечивающих общеобразовательную и профессиональную подготовку учащихся, второе – расширенное использование различных средств информатизации, третье – глубинное влияние информатизации на цели обучения. Рассмотрены учебные технологии формирования экологической культуры будущего инженера-педагога, в частности аксиолого-воспитательные технологии, технологии педагогического дискурса. Определены четыре этапа этих технологий: формирование модели опыта, приобретение навыков, внедрение в педагогическую практику созданного опыта. Выделены функции учебно-педагогического дискурса: официальность коммуникации, социальное и коммуникативное неравноправие участников, устойчивость тем и коммуникативных событий, преобладание эпистемологических стратегий, идеологическая окрашенность моральных и утилитарных ценностей, ритуализация, фасцинативность.The use of information technologies is aimed to form readiness of the future engineers-teachers to use computer technologies in professional activity, as results of special training representing integrated education of the future engineer-teacher person arising in uniting of motives, theoretical and professional-meaning knowledge, abilities, skills and pedagogical experience related to engineering-pedagogical activity.
  Повний текст PDF - 264.849 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Париш Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Париш Н. Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Н. Париш // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського