Наукова періодика України Вища освіта України


Набок М. 
Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_8
Досліджено філософські засади ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління за умов нестабільності українського суспільства. Обгрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури. Зауважено, що за умов підвищення загальнокультурного та освітнього рівня громадян усе стійкішою домінантою в соціальному управлінні стає людський фактор. Исследованы философские основы эффективности управления образованием как важной составляющей теории социального управления в его историческом контексте. Обобщены научные взгляды на взаимодействие субъекта и объекта управления в процессе эволюции. Выяснено многокритериальность и многоаспектность понятия эффективности. Охарактеризованы влияние новых вызовов на государственное управление в условиях нестабильности украинского общества. Обоснована необходимость повышения эффективности государственного управления образованием в глобализированном мире. Установлена взаимосвязь понятий эффективность и качество управления и зависимость изменения эффективности системы от изменения качества ее элементов или ее структуры. Отмечено, что в условиях повышения общекультурного и образовательного уровня граждан все более устойчивой доминантой в социальном управлении становится человеческий фактор.Investigated the effectiveness of the philosophical foundations of education management as an important component of social control theory in its historical context. Summarizes the scientific views on the interaction between subject and object of management in the process of evolution. Found multicriteriality and diversity concepts of efficiency. Characterized the effect of the new challenges for governance in fragile Ukrainian society. The necessity of increasing the efficiency of public administration education in a globalized world. The interrelation between the concepts of efficiency and quality control, and the dependence of the efficiency of the system by changing the quality of its members or its structure. Observed that with increase of the overall cultural and educational level of citizens more stable dominant in social management is the human factor.
  Повний текст PDF - 236.803 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Набок М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Набок Микола Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського