Наукова періодика України Вища освіта України


Смолінська О. 
Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смолінська // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_11
Конкретизовано цілі університетської педагогічної освіти в контексті сучасних підходів до суб’єктно орієнтованого культурно-освітнього простору. Розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямованих на якість майбутнього професійного життя випускників. Охарактеризовано цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій, які можуть реалізуватися як самостійно, так і поєднуючись. Зауважено, що стосовно педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється. Констатовано, що цілепокладання технологічно може забезпечувати як етап планування роботи педагога, так і життєзабезпечення, реалізуючи педагогічне покликання.Конкретизированы цели университетского педагогического образования в контексте современных подходов к субъектно ориентированному культурно-образовательному пространству. Рассмотрено два типа целей университетского педагогического образования, направленных на качество будущей профессиональной жизни выпускников. Охарактеризованы цели индивидуального интеллектуального развития и формирования карьерных ориентаций, которые могут реализоваться как самостоятельно, так и объединяясь. Отмечено, что в отношении педагогического образования второе направление, через действующие культурно-образовательные установки и социально-экономическое положение области, часто переходит в категорию необъявленных целей или нивелируется. Констатировано, что целеполагание технологически может обеспечивать как этап планирования работы педагога, так и жизнеобеспечения, реализуя педагогическое призвание.Specified purpose of university teacher education in the context of modern approaches to the subject -oriented cultural - educational space. Two types of goals of university teacher education aimed at future professional life quality graduates. Characterized target individual intellectual development and the formation of career orientations, which can be realized both individually and combined. Observed that in respect of teacher education second direction through existing cultural-educational setting and socio-economic status area, often goes into the category of undeclared purposes or leveled. Stated that the goal-setting technology can provide both the planning phase of the teacher, and life support, implementing pedagogical vocation.
  Повний текст PDF - 355.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смолінська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смолінська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смолінська // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смолінська Олеся Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського