Наукова періодика України Вища освіта України


Коваленко В. 
Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_10
Зауважено, що вища фахова освіта в усіх ВНЗ світу змістовно й організаційно-технологічно будується на пріоритетній основі природничо-наукової парадигми. Розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму лише як психологічної категорії. Виявлено причини та наслідки відсутності в програмному забезпеченні дисциплін, спрямованих на формування професіонального розуму і фахового розуміння у сфері вищої фахової освіти та визначено напрями подолання цієї глобальної проблеми. Відзначено, що синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, зважаючи на міждисциплінарні, поліпарадигмальні позиції тих наук, які причетні до розуму, що спеціалізує його власними парадигмами. Отмечено, что высшее специальное образование во всех ВУЗ мира содержательно и организационно-технологически строится на приоритетной основе естественнонаучной парадигмы. Рассмотрены две парадигмы относительно интерпретации сущности ума только как психологической категории. Выявлены причины и последствия отсутствия в программном обеспечении дисциплин, направленных на формирование профессионального ума и профессионального понимания в сфере высшего профессионального образования и определены направления преодоления этой глобальной проблемы. Отмечено, что синергетическая полимодальная парадигма определяет сущность разума и понимания, исходя из междисциплинарных, полипарадигмальных позиций тех наук, которые причастны к разуму, специализирующему его собственными парадигмами.Observed that higher professional education in all universities of the world meaningful and organizational - technologically constructed on a priority basis, natural science paradigm. Considered two paradigms regarding interpretation of the essence of the mind only as a psychological category. The causes and consequences of the lack of discipline in the software, aimed at creating a professional mind and professional understanding in the field of higher education and the directions to overcome this global problem. Noted that the synergetic multimodal paradigm defines the essence of reason and understanding, based on interdisciplinary, multiparadigmatic positions of those sciences that are involved in intelligence specializing its own paradigms.
  Повний текст PDF - 221.527 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко В. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваленко Володимир Опанасович (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Михайлівна (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Олексіївна (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Григорівна (педагогічні науки)
  • Коваленко Валентина Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського