Наукова періодика України Вища освіта України


Морозов В. 
Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_8
Проаналізовано історичну генезу взаємодії просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу. Зазначено, що педагогічний процес є повноцінним, коли містить і виховний (просвітництво), і дослідницький елементи. Стверджено, що гуманістичні переконання філософів Просвітництва позитивно відобразились на процесі розвитку європейського виховання та педагогічної діяльності. Узагальнено практику навчання й виховання на основі протиставлення її науковому дослідженню.Проанализирована историческая генеза взаимодействия просвещения и научной деятельности, значение этого взаимодействия современного образовательно-воспитательного процесса. Отмечено, что педагогический процесс является полноценным, когда содержит и воспитательный (просвещение), и исследовательский элементы. Утверждено, что гуманистические убеждения философов Просвещения положительно отразились на процессе развития европейского воспитания и педагогической деятельности. Обобщена практика обучения и воспитания на основе противопоставления ее научному исследованию.Аnalyzed the historical genesis of the interaction of education and research activities, the importance of the interaction of modern education and the educational process. It is noted that the educational process is complete when it contains and educational (education), and research elements. Arguing that the philosophers of the Enlightenment humanist beliefs had a positive impact on the development of European education and teaching. Generalized practice of training and education on the basis of its opposition to scientific research.
  Повний текст PDF - 166.951 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морозов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морозов В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Морозов Володимир Віталійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського