Наукова періодика України Вища освіта України


Прудченко І. 
Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_5
Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти. Умотивовано доцільність урахування педагогічного принципу спадкової гетерогенності людства. Актуалізовано проблему розуміння людської рівності, акцентовано увагу на її інтерпретаціях в освіті. Обгрутнтовано необхідність виявлення індивідуального джерела розвитку майбутнього вчителя, орієнтації педагогічного мислення на сприйняття іншої індивідуальності. Зазначено, що переорієнтація підготовки майбутніх учителів починається з виявлення і розкриття їхніх обдарувань, реалізації закладеного природою потенціалу, зорієнтованості процесу підготовки, передусім, на забезпечення оптимальних умов його виявлення та розвитку.Предпринята попытка поиска индивидуального смысла педагогического образования. Мотивированна целесообразность учета педагогического принципа наследственной гетерогенности человечества. Актуализирована проблема понимания человеческого равенства, акцентировано внимание на ее интерпретациях в образовании. Обоснована необходимость выявления индивидуального источника развития будущего учителя, ориентации педагогического мышления на восприятие другой индивидуальности. Отмечено, что переориентация подготовки будущих учителей начинается с выявления и раскрытия их талантов, реализации заложенного природой потенциала, ориентированности процесса подготовки, прежде всего, на обеспечение оптимальных условий его выявления и развития.Аttempted to search for individual meaning of teacher education. Motivated pedagogical appropriateness of accounting principles inherited heterogeneity of humanity. Actualized the problem of understanding of human equality, also focused on its interpretation in education. Obgrutntovano need to identify individual source of future teachers, the orientation of pedagogical thinking on the perception of another individual. It is noted that the reorientation of training future teachers starts with the identification and disclosure of their talents, potential sale of the pledged nature, orientation training process, especially in the provision of optimal conditions for its detection and development.
  Повний текст PDF - 333.312 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прудченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прудченко І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прудченко Інна Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського