Наукова періодика України Вища освіта України


Ганаба С. 
Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_3_14
Акцентовано увагу на необхідності наукової розробки механізму адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошено на тому, що проблема змісту навчання у ВНЗ потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її у контексті визначення сутності як плинної цілісності та складності. Відмічено, що зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язаний з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатності орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Підкреслено, що сучасна вища школа стане оазою творчості, генератором ідей та думок.Акцентируется внимание на необходимости научной разработки механизма адаптации личности к условиям меняющегося мира. Отмечено, что проблема содержания обучения в ВУЗ требует контекстуального подхода, т.е. рассмотрения ее в контексте определения сущности как текучей целостности и сложности. Отмечено, что содержание учебной деятельности непосредственно связан с раскрытием личностного потенциала человека, его способности ориентироваться в различных ситуациях и проблемах социума и потребностью в "учении переучиваться". Подчеркнуто, что современная высшая школа станет оазисом творчества, генератором идей и мыслей.The emphasis on the need for research to develop a mechanism of adaptation of the individual to a changing world. It is noted that the problem of learning content in high school for contextual approach, ie consider it in the context of the definition of the essence as the fluid integrity and complexity. Noted that the content of training activities directly related to the disclosure of the personal potential of people, their ability to navigate in different situations and problems of society and the need to "re-learn the teachings." Emphasized that the present high school become an oasis of creativity, ideas and thoughts.
  Повний текст PDF - 256.221 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ганаба С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ганаба С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_3_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського