Наукова періодика України Вища освіта України


Вернидуб Р. 
Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Р. Вернидуб // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_13
Охарактеризовано інформаційно-освітнє середовище ВНЗ як комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріаламищо забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів для досягнення цілей навчання. Відзначено, що основним етапом інформатизації педагогічної освіти є комп’ютеризація. Використання інформаційних технологій сприяє розвиткові мислення, пам'яті, здатності до самоорганізації та співтворчості, підвищує навчальну мотивацію студента, рівень його фахової підготовки. Вказано, що особливо важливе місце з-поміж інформаційних технологій належить програмним засобам: об'єктивно-зорієнтованим та предметно-зорієнтованим. Констатовано, що використання інформаційно-комунікативних та дистанційних технологій у навчальному процесі поступово вносить зміни у звичайні елементи традиційної системи освіти: комп'ютерні навчальні системи, електронна книжка, мультимедійна аудиторія тощо.Охарактеризована информационно-образовательная среда ВУЗ как комплекс технических и программных средств использования учебных материалов, которые обеспечивают оперативный доступ к информации, телекоммуникационное взаимодействие студентов и преподавателей для достижения целей обучения. Отмечено, что основным этапом информатизации педагогического образования является компьютеризация. Использование информационных технологий способствует развитию мышления, памяти, способности к самоорганизации и сотрудничеству, повышает учебную мотивацию студента, уровень его профессиональной подготовки. Указано, что особо важное место среди информационных технологий принадлежит программным средствам: объективно ориентированным и предметно-ориентированным. Констатировано, что использование информационно-коммуникативных и дистанционных технологий в учебном процессе постепенно вносит изменения в обычные элементы традиционной системы образования: компьютерные обучающие системы, электронная книга, мультимедийная аудитория и т. п.Characterized by information-educational environment of the university as a complex of hardware and software use training materials that provide rapid access to information, telecommunication interaction of students and teachers to achieve the goals of education. It is noted that the main phase of teacher education of information is computerized. Documented that the use of information technology contributes to the development of thinking, memory, ability to self-organization and cooperation, enhancesstudent learning motivation, level of training. Pointed out that a particularly important place among the information technology owned by software tools: an objective-oriented and object-oriented. It was stated that the use of information and communication technologies and distance learning in the learning process gradually make changes to the usual elements of the traditional system of education: computer learning systems, e-book, multi-media audience, and the like.
  Повний текст PDF - 157.035 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вернидуб Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вернидуб Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Р. Вернидуб // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського