Наукова періодика України Вища освіта України


Лисенко В. 
Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_12
Розглянуто проблему якості освіти – важливого аргументу, який має задовольняти вимоги ринку праці та прагнення людини до саморозвитку та самовдосконалення. Вказано, що для визначення рівня набутих знань, вмінь та навичок використовують різні методи контролю, до яких належить і тестування. Проаналізовано досвід використання тестування як форми вхідного, поточного, проміжного, підсумкового контролю якості знань. Надано пропозиції щодо підготовки базових наборів тестових завдань, їхньої апробації, формування тестів та проведення тестування. Відзначено, що застосування низькоякісних, невалідних тестів загрожує зниженням якості навчання і тільки використання валідних тестових завдань зможе підвищити якість контролю навчальних досягнень студентів і учнів.Рассмотрена проблема качества образования - важный аргумент, который должен удовлетворять требования рынка труда и стремление человекак саморазвитию и самосовершенствованию. Указано, что для определения уровня приобретенных знаний, умений и навыков используют различные методы контроля, к которым относится и тестирование. Проанализирован опыт использования тестирования как формы входного, текущего, промежуточного, итогового контроля знаний. Даны предложения по подготовке базовых наборов тестовых заданий, их апробации, формированию тестов ипроведению тестирования. Отмечено, что применение низкокачественных, невалидных тестов грозит снижением качества обучения и только использование валидных тестовых заданий сможет повысить качество контроля знаний студентов и учащихся.The problem of the quality of education - an important argument, which must meet the requirements of the labor market and the human desire for self-development and self-improvement. Pointed out that to determine the level of acquired knowledge and skills using a variety of control methods, which include testing. The experience of testing as a form of input, current, intermediate, final control of knowledge. The proposals for the preparation of the basic sets of test items, test them, forming tests and testing. It is noted that the use of low-quality, invalid tests facing declining quality of education and only the use of valid test items will improve the monitoring of students' knowledge and students.
  Повний текст PDF - 173.183 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лисенко В.
  • Зазимко О.
  • Кліх Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лисенко В. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лисенко Володимир Миколайович (педагогічні науки)
  • Лисенко Володимир Миколайович (педагогічні науки)
  • Кліх Лариса Володимирівна (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського