Наукова періодика України Вища освіта України


Кивлюк О. 
Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. Кивлюк // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_1_6
Розглянуто концептуальну модель об'єктивної дійсності, своєрідність якої полягає в моделюванні знань про реальні предмети, процеси, події та явища. Констатовано перспективність віртуалізації освітнього простору для ефективної теоретичної та практичної підготовки людей врізних сферах, яка є об'єктом інформаційної педагогіки й альтернативою класичній системі освіти, що орієнтує особистість на пізнання вжеданої природної реальності, а віртуальна опиняється за межами осмислення. Конкретизовано напрями наукових і практичних досліджень у сфері розвитку дистанційної професійної освіти. Зазначено, що віртуалізація освітнього простору може прискорити зміну парадигми в педагогіці, що є основним стрижнем освітньої реформи XXI ст., а також впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.Рассмотрена концептуальная модель объективной действительности, своеобразие которой заключается в моделировании знаний о реальных предметах, процессах, событиях и явлениях. Констатирована перспективность виртуализации образовательного пространства для эффективной теоретической и практической подготовки специалистов в различных сферах, являющейся объектом информационной педагогики и альтернативой классической системе образования. Конкретизированы направления научных и практических исследований в области развития дистанционного профессионального образования. Отмечено, что виртуализация образовательного пространства может ускорить смену парадигмы в педагогике, что является основным стержнем образовательной реформы XXI в., а также внедрение в учебно-воспитательный процесс информационно-коммуникационных технологий.The peculiarities of virtualization of educational area are cleared up in limits of the development of informational pedagogic. They are observed in conditions of extending of informatization in all spheres of human activity and widening of possibilities of virtual reality in which in the capacity of technological ground informational communicative technologies are used.
  Повний текст PDF - 327.871 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кивлюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кивлюк О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. Кивлюк // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кивлюк Ольга Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського