Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Парпан У. Парадигма вищої освіти в умовах інтеграційних викликів / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2018. - № 889. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2018_17_7 Розглянуто вплив інтеграційних процесів на розвиток системи вищої освіти в Україні, досліджено поняття інтеграції у вищій освіті, визначено зміст поняття інтеграційного середовища під час підготовки майбутніх фахівців. У результаті проведеного аналізу досліджено, що складне та багатокомпонентне поняття інтеграції в освіті можна розглядати у зовнішньому прояві як реформування, модернізація освіти, рух до Європейського простору, одним із завдань якого є піднесення компетенції майбутніх фахівців до світових стандартів, а також в її внутрішньому прояві, що має на увазі найрізноманітніші напрями, такі як інтеграція змісту навчальних дисциплін, інтеграція освіти і науки, вищих навчальних закладів та підприємств та ін. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Парпан У. Парадигма вищої освіти в умовах інтеграційних викликів / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2018. - № 889. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2018_17_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |