Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Логинов О. В. Оптимизация структуры маркетинговых мероприятий проекта "Вступительная кампания ВУЗа" / О. В. Логинов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами. - 2015. - № 2. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntux_ctr_2015_2_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Логинов О. В. Оптимизация структуры маркетинговых мероприятий проекта "Вступительная кампания ВУЗа" / О. В. Логинов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами. - 2015. - № 2. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntux_ctr_2015_2_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |