Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Безуглый Д. Г. Маркетинговые стратегии при разработке и реализации проекта / Д. Г. Безуглый // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами. - 2015. - № 1. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntux_ctr_2015_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Безуглый Д. Г. Маркетинговые стратегии при разработке и реализации проекта / Д. Г. Безуглый // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами. - 2015. - № 1. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntux_ctr_2015_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |