Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Городиська О. М. 
Формування педагогічної рефлексії вчителя / О. М. Городиська // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_8
Розглянуто сутність поняття "педагогічна рефлексія", яка є важливим компонентом педагогічної діяльності. Педагогічну рефлексію розуміють як процес і результат фіксації суб'єктами педагогічної взаємодії стану власного розвитку і причин, які його забезпечують; процес самоідентифікації суб'єкта педагогічної взаємодії з урахуванням особливостей конкретної ситуації; відображення вчителем внутрішнього світу і рівня розвитку учня та навпаки. Зазначено також функції педагогічної рефлексії: діагностична, прогностична, організаційна, комунікативна, смислотворча, мотиваційна та корекційна. Сформовано та обгрунтовано комплекс педагогічних умов, необхідних для формування педагогічної рефлексії: розвиток позитивного ставлення до рефлексивної діяльності та усвідомлення сутності педагогічної рефлексії; формування комплексу дидактико-технологічних і рефлексивних знань і вмінь у процесі вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу; забезпечення педагогічного супроводу рефлексивної діяльності на рівні всіх компонентів навчально-виховного процесу; моніторинг результатів навчального процесу у контексті особистісних досягнень. Формування та розвиток педагогічної рефлексії студентів є невід'ємною та значущою складовою комплексного процесу професійно-педагогічної підготовки і сприяє самопізнанню та професійному самовдосконаленню.
  Повний текст PDF - 403.879 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Городиська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Городиська О. М. Формування педагогічної рефлексії вчителя / О. М. Городиська // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Городиська Оксана Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського